1 Pernilla:

skriven

Det finns massor, men här är den inte frusen. Gissa om det är vått?

/P

2 nathalie:

skriven

Ja, det undrar jag med.

Här har det snöat sen jag vaknade i morse och det gör det fortfarande. Nu får det faktiskt sluta !



Ha en bra kväll !

3 A:

skriven

Här finns ingen alls =)

4 Jeanette:

skriven

Den frågan skriver jag också under på! Det är sanslöst vad det kan falla mycket från himlen...

5 LillaNisse:

skriven

Får väl se om man hittar bilen när jag ska hem från jobbet, börjar bli lite less på snön nu. Kommer du ihåg vad du längtade efter snön i höstas när jag skrev att jag tyckte att vintern var nog lång ändå...

Kram

6 Lilltroll:

skriven

Härlig bild!

Det finns nog hur mycket som helst är jag rädd! Här vräker det ner massor av den vita varan!

Kramis

7 Diana:

skriven

Mysig bild även om jag inte vill se snö nu. På min sida i Småland finns ingen snö. Du får komma hit :)

Kram Di

8 Sandra:

skriven

Alldeles fööör mycket.. :(

9 Mija:

skriven

Hur mycke som helst verkar det... :/ sucka

Kommentera här: