Sista bilden...

...jag tog på "Flisan" och hennes mamma.
Det var nog första och enda gången båda var stilla samtidigt när jag hade kameran framme.



"Flisan" är en stor tjej nu, igår började vi med lite träning inför inkörningen.
Det är mycket som ska falla på plats innan det är dags att sättas för vagn.
Hon påminner på många sätt om sin mamma men jag ser även sidor som jag inte känner igen från mamman,
Jag hoppas hon ärver sin pappa Järvsöfaks snabbhet och vinnarskalle.

1 Lotta:

skriven

Vad stor hon blivit! Hur gick det med hästen som hade en skada på benet?

2 Lillan:

skriven

God morgon! Tjusiga dom är:)

3 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Fina bilder på dina hästar, jag red mycket på mina unga år men inte nu. Här snöar det jag som vill ha vår. Ha en bra dag. Kram Susanne

4 Sandra:

skriven

Fin o växer så det knakar antar jag?! Hoppas hon blir Bergsåkers nya stjärn häst! :)

5 Maria:

skriven

Så vackra. Ja det är inte lätt att få till bilder ibland.

Tjingeling

6 bjorne:

skriven

Vackra hästar,behövs bara hälften av pappas vinnarskalle för att bli en vinnare,kan bli mycket kul i framtiden,ska lägga namnet på minnet,ha en bra fredag o kram.

7 Åsa.S:

skriven

Har hon ärvt hans talang så kommer det nog klirra fint i kistan om ett par år! =)

8 Annelie:

skriven

Fina! Jag hoppas träningen går bra.

9 Inger Maryissa:

skriven

Kan tänka mig det känns fint att ha kvar detta foto på Flisan och hennes mamma.

Så bra att det gått bra för lill-hästen och hon har verkligen blivit stor och är jätte-söt.

Kram

10 vivan:

skriven

Vad fina de är, och så fort Flisan växt!

Det har varit kul att få följa hennes uppväxt..tack för det!

Trevlig kväll...kramen!

Kommentera här: