Rehab-kursen tisdag

Glömde ju skriva om rehab-kursen igår.

Dagen började med ryggymnastik...nu kör vår ledare rätt hårt med oss...Pust!!



Efter det blev det ett pass med basal kroppskännedom.
Det känns som om jag förstår bättre nu vad "lyssna på kroppen" innebär.



Jag smider planer kring hur jag ska kunna hålla i det jag påbörjat nu när det gäller träningen.
Planerna verkar i alla fall bra.
1 Lotta:

skriven

Rygg-gympa skulle jag behöva....och en röntgen av den samma...

2 Sus i dus:

skriven

Åh så härligt med träning, själv har det varit jätte dåligt på den fronten just nu!!! =(



Ang matstafetten så har vi var 3 st som jobbat med arrangemanget puben och matstafetten i idrottsföreningens regi och det är inget eget påhitt utan detta finns i många städer! Härnösand kör detta också och jag och älsklingen har varit med på K-fors matsafett och den arrangeras genom Round table. Det är så roligt detta! Vi ska till K-fors den 4/4 för årets stafett!



Kramiz Sus

Kommentera här: