Nya tofflor

Fick mina nya tofflor som jag beställt från Jobi igår och dom är verkligen jättesköna.



Web-sandalen med helt unika egenskaper. Sandalen har en nykonstruerad stabil rullsula, dynamiskt gelenkstöd och Grete Waitz-innersula som dämpningsinlägg. Den rullande rörelsen i foten sätter kroppens viktbärande leder och muskelgrupper i varierad och skonsam aktivitet.
  • Förbättrar hållning och gångmönster
  • Ökar aktiviteten i vadmusklerna
  • Ökar aktiviteten i bakre lårmuskler
  • Ökar aktiviteten i sätesmusklerna
  • Minskar belastningen på knä- och höftleder
  • Stabiliserar din fot i sidled (rekommenderas vid överpronation)
1 kicki:

skriven

Spännande, prova ett tag och tala sen om hur dina ben och fötter mår, jag är verkligen nyfiken på dessa sandaler...var de dyra...på mitt förra jobb inom vården köpte vi alla arbetsskor genom jobi, nu kommer det inga såna längre resande, till ett bussbolag, inte attraktivt kanske..

kramen och he en fin helg.

2 Lotta:

skriven

Min svärmor har sådana och hon är jättenöjd. Men det tog ett tag innan hon vande sig!

3 Tina:

skriven

Jag har flera på jobbet oxå som är jättenöjda över dessa skor,,

Kram

4 LillaNisse:

skriven

De såg sköna ut, kostade de skjortan eller?

Kram

Kommentera här: