1 A:

skriven

Tack, jag har haft en fin helg =)

Kram...

2 Nettan:

skriven

Självklart inte !

3 Vaniljis:

skriven

Bra jobbat med stegen! Är allt bra med dig? Saknat att blogga! ;)

Kram

4 Lillan:

skriven

TACK för jättekramen!

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Jag har fått ett vik. på halvtid i 3 veckor. Lite, men kul.

Det kan ju ge mer i framtiden.

Ha en skön dag!

KRAMISAR

6 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Ha en bra dag. Kram Susanne

7 Jenny:

skriven

Gomorron! Nej då! I´m in!



Kram och ha en härlig dag! //Jenny

8 LillaNisse:

skriven

Jag brukar aldrig ha någon tur i tävlingar, så det är väl ingen mening...

Kram

9 Härligheter enligt Erika:

skriven

Jo, jag har glömt!!! Tack för påminnelsen...du har någonting inne hos mig!=) Passar också på att marsutmana dig!

Kramar Erika

10 vickan:

skriven

Hej Ejmis.Tänkte hoppa med i din tävling som du har men jag hittar inte din bloggadress nånstans (hittade den inne på Åsas sida nu).Annars kan jag inte länka till dig. Vore snällt om du ville meddela mig den så hoppar jag med direkt/kram Vickan.

11 vickan:

skriven

Glöm min tidigare kommentar. Jag lyckades lista ut din bloggadress ändå. ler. Nu har jag lagt upp tävlingen på min blogg och länkat till din blogg./Vickan.

12 Härligheter enligt Erika:

skriven

Härligt och grattis ännu en gång!=)

Spännande med ett hemligt paket, det är klart att jag vill vara med!

Erika

13 Cilla:

skriven

Vilken cool tävling, jag tycker att din blogg verkar kul. lär komma hit igen. Jag har länkat dig.

14 Cilla:

skriven

Vill gärna vara med i tävlingen, glömde tillägga det, åldern du vet.

15 paula:

skriven

hej

klart man vill vara med i tävlingen . länkar från min blogg

ha det bra

Kommentera här: