Min lediga dag

Dagen började med en ansiktsbehandling, det var länge sedan sist så det var verkligen nödvändigt.
Köpte lite produkter också så nu ska jag bli duktigare på hudvård här hemma också.



Sen var det dags för lunch hos min kompis A-C.
Tre timmar med trevligt prat och gott att äta.
=)



Sen hade jag några ärenden att göra också, så är det nästan alltid på dom lediga dagarna.


När jag sen kom hem på eftermiddagen var det dags att tänka på dagens middag, idag blev det så klart våfflor.
Hur äter ni helst era våfflor?
Här åt vi två olika varianter idag, båda lika goda.





I morgon är det en sådan där dag när vi ska kliva upp 04.20 igen så nu stänger jag bloggen för idag.


1 Annelie:

skriven

Sov så gott!

Själv äter jag helst våfflor med sylt och lite grädde eller glass.

Är det rödlök, romoch gräddfil jag ser på bilden. Måste ju vara jättegott och påminna lite som langos =)



Ha det så fint!

2 Lillan:

skriven

God morgon! Låter som en mysig dag!

Jag äter mina våfflor med glass och sylt:))

3 Lena Svensson:

skriven

Vilken mysig dag :) Ha en riktigt go dag idag också

Kram Lena

4 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! ha en bra dag. kram Susanne

5 kats:

skriven

Inte kul att ställa klockan på 04, någonting... jag hatar när det står en 4 före.. det är låter så himla himla tidigt...04,59 eller 05,00.. fniss fiss



Härlig dag du verkar ha haft... så mysigt. jag föredrar våfflor med hallonsylt och grädde... om jag nu hade kunnat äta det för magen...



ha det bra

6 Åsa.S:

skriven

Jag åt mina våfflor i går med den första varianten... plus räkor, avocado och cocktailtomater.



God morgon förresten!!

7 Synne:

skriven

Hoppas du fick sova gott.

Dina våfflor såg inte helt fel ut måste jag säga.

Här blir det nog våffla idag.

Ha det bra nu.

Kram Synne.

8 Linda:

skriven

mINA VÅFFLOR ÄTER JAG MED STRÖSOCKER, HEMMAGJORD JORDGUBBSSYLT COH VISPGRÄDDE!

mums!!

9 Eva:

skriven

Lät härligt med ansiktsbehandling :-) Så skulle jag också velat börja min dag!

10 My:

skriven

Härligt med ansiktsbehandling och bli lite omhändertagen! Längesedan för mig, har bara varit en gång i mitt liv, för dåligt!!

11 Lotta:

skriven

jag gör "äggavåfflor" men byter ut hälften av vemjölet mot grahamsmjöl.Sylt blir det på mina men äldste sonen äter gärna med smör och ost!

12 LillaNisse:

skriven

en fulltecknad ledig dag i Ejmis liv....

Kram

Kommentera här: