Ledig!!!

Nu är jag ledig i 5 dagar!
Tänkte ta sovmorgon men vaknade av mig själv 06.20, men vad gör det...jag är ju i alla fall LEDIG!!

1 A:

skriven

Åh, vad härligt för dig =)

Njut ledigheten....

Kram

2 Helena:

skriven

Haha...ja det är dåligt med vårtecken här just nu.

Det har varit en härlig vinter och vi har sluppit all halka men nu räcker det.

Ingen mer snö tack!

Njut av din ledighet!

Kram

3 Nettan:

skriven

Man vaknar alltid av någon anledning tidigt när man verkligen får sova. Ganska sjukt egentligen !

Men du behöver ju inte rusa ut i alla fall.



Ha en bra dag !

4 LillaNisse:

skriven

Skönt för dig att vara ledig 5 dagar, ta tillvara på de dagarna nu och känn lyxen.

Jag jobbar bara idag och imorgon, sedan är jag ledig fredag--måndag, skönt...

Kram

5 Kattis:

skriven

Åh, vad härligt med långledigt.

Ja, broddar ska jag införskaffa till nästa säsong. Helt klart.

Nu tror jag ju att säsongen är slut och att våren kommer imorgon!

KRAM

6 Åsa.S:

skriven

Vad härligt... minisemester ju =)

Ha det fint!

7 matte:

skriven

Ha det så bra i ledigheten :)

8 Pernilla:

skriven

Ha en bra dag!

/P

9 Carina:

skriven

Är det någon som kan detta med ledighet så är det Hälge, underbaraste älgen!

Jag vaknar alltid tidigt numera, ett ålderstecken kan jag tro :-)

10 Lotta:

skriven

Nämen vad skönt att vara långledig, ja vad gör det att du vaknade så tidigt du kan ju ta en tupplur mitt på dagen om du vill.

Kramis

11 Fru Pusselbit:

skriven

Njut ordentligt av din ledighet och ta det lite lugnt! =) kram

Kommentera här: