1 Mija:

skriven

Kul me nätshopping!

Jag har också beställt en del... :)

Alltid lika kul när paketet kommer, man har ju glömt vad man beställde då..



SÅn är iaf jag..



:)

2 My:

skriven

Åå fina saker! Raderade du lite eller hur blev det sen? ;)

3 Nettan:

skriven

Snyggt !

Men här får man nog gå ner några kilon - eller ett gäng - för att få ner kroppen i sånna där kläder. Ha ha !



ha det bäst

4 Maria:

skriven

Inte illa...väldigt snyggt.

Jag tränar på Stödehuset body pump & spinning. Gympan kör vi på jobbet två gånger i veckan, ett friskis & svettis band. Sedan försöker jag simma en dag i veckan men nu har det inte blivit i dag eftersom det är sportlov så är det nog en massa ungar där så det får bli nästa vecka.

Tjing

5 Åsa.S:

skriven

Jättesnygga grejjer!!

6 Susanne:

skriven

Godkväll!!! Fina saker du beställt ska och ge mig ner till stan och shopa. Kram Susanne

7 Lilltroll:

skriven

Snyggt! Ska sätta mig och kika lite jag också i katalgoerna - är i stort behov av nya kläder minsann!

Ja du, jag vet inte vad det är för fel på såna människor men något måste ju ha gått riktigt överstyr någonstans!

Kramis

8 Helena:

skriven

Vad fina kläder du beställt.

Man börjar vilja ha lite nytt i garderoben nu när våren är på väg.

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

9 Camilliondollar Baby:

skriven

Snyggt!



Kram

10 jayne:

skriven

mmm..kul med kläder!!!! Jag har också beställt lite...

Just nu vill jag ha lite färg i tillvaron.... men jag har svårt för det...blir gärna svart hur jag än gör...konstigt.

Kram på dej

11 soffie:

skriven

så mycket fint,

:O)

12 Carina:

skriven

Så in i baljans snyggt, ska ta mig en titt jag också!

13 Carina:

skriven

Ärtigt bruden ;)

Nu blir man ju lite sugen på lite sommriga kläder.

Kommentera här: