Kunde inte låta bli

Fick en katalog från Cellbes för några veckor sedan och när jag bläddrade i den så hittade jag kläder som jag verkligen tyckte om. Jag har aldrig handlat kläder från dom tidigare så det ska bli spännande och se om dom motsvarar mina förväntningar. Det här har jag beställt.













Nu får det vara färdig-shoppat för ett tag tror jag...


1 Åsa.S:

skriven

Svar: Ja, Gamle Port är ett bra ställe som varit med i många år! =)

2 Carina:

skriven

Åh jagsom trodde Cellbes hade tantkläder,

så fel jag hade, skitsnyggt!

3 myran:

skriven

Åh vilka fina kläder!



hade glömt bort Cellbes..



ha en bra söndag :)

4 Lilltroll:

skriven

Snyggt! Och du är definitivt mer färgglad än vad jag är :)

5 purplerain:

skriven

Härliga färger och mönster, måste kolla in..

6 Plogflickan:

skriven

Men cellbes har fin kläder o bra kvalitet, jag brukar handla där, har även varit till deras sorta bukti i Gånghester... ler

7 vivan:

skriven

Wao! Du kommer att bli såååå snygg i de kläderna...jag har handlat tidigare...och varit nöjd!

Kramen!

8 Carina:

skriven

Den bruna tunikan har jag själv funderat på.

Cellbes är faktiskt helt okey tycker jag.

9 Mia:

skriven

Dom har faktiskt riktigt bra grejer numera...förr var det mer tantigt...

10 Lotta:

skriven

De har riktigt snygga kläder numera. Förr var det lite si och så med det.

Kommentera här: