Kost och hälsa

Rehab-kurs idag igen, näst sista veckan nu.
På dagens program stog  först styrketräning.





Sen körde jag konditionsträning på löpbandet.



På teorilektionen fick vi träffa en dietist som berättade en massa spännande saker om hur det vi stoppar i oss påverkar våra kroppar.
Hon pratade mycket positivt om tallriksmodellen...tror det får bli mitt nästa "projekt"

1 Frk Nyfniken:

skriven

Rehabkursen du går, är det för jobbet att jobba med eller för egen del? Sen tänkte jag upplysa dig om att det finns en liten utmaning på min sida.

Hoppas du har en bra vecka med mycket träning och annat skoj.



Kram

2 Vaniljis:

skriven

Jisses vad vältränad du måste vara nu då. ;)

Vilken underbar kurs du går. avis

3 Pernilla:

skriven

Vad roligt att det fungerar så bra för dej på kursen. Tallriksmodellen är gammalt och beprövat. Det tror jag också på.

/P

4 My:

skriven

tallriksmodellen vet man ju så väl om sen man var typ barn, men svårt att ta efter och leva efter! Men bra att försöka, lycka till :)

5 Tina:

skriven

Jisses vad du kommer att vara slimmad på beachen ;)...

Kommentera här: