Kloka ord

Läsning är för själen vad motion är för kroppen.
Richard Steele, författare 1672-1729

1 Synne.:

skriven

Har nu klickat på den knappen igen.

Hoppas det fungerar....



Hur går det med alla djuren hos er.

Saknar dina berättelser om Flisan och Fröken Mu....



Snart ska jag se på skidskytte.

Sen blir det nog sängen tror jag...



kramen igen.

Synne.

2 Lillan:

skriven

Hah! JA vi hördes nog vida omkring! Var ett sabla liv här:))

3 Lillan:

skriven

NU blev det rä'tt adress....vilken vansinnig sida man kommer till annars:))

4 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Jodå läsning är en slags träning. Här har vi det kallt och snön ligger kvar tyvärr jag vill ju ha vår men den ser ut som den stannar borta iår. Ha en bra dag vi hörs. kram Susanne

5 Plogflickan:

skriven

Det är ibland lite sorgligt när en bra bok är slut!

6 Blue:

skriven

Skriver under på det jag.... i det fallet är jag nog träningsnarkoman... kan sätta mig o läsa telefonkatalogen om jag inget bättre har... fast numera så är det inget roligt.. eniro.se på nätet är inte alls lika kul som pappersvarianten.. hihi

7 Lissen:

skriven

En bra bok, finns länge kvar i minnet!

Ha det så gott!

Kommentera här: