Kan inte klaga

Middagen med grannarna blev lyckad, det är trevligt att ha middags-gäster.
=)
I morgon är det arbetsdag för mig igen, vi ska upp 04.20 så det blir en tidig kväll i kväll.
Såg i min almanacka att jag bara jobbar två dagar till veckan, måndag och tisdag, sen är jag ledig i 5 dagar.
Ingen vecka jag kan klaga över alltså.
Nu ska jag krypa ner bredvid A.





1 Camilla:

skriven

Vad skönt med en kortvecka:-)

Det skulle jag behöva också!



Sv: Ja vi hade jättekul medans vi var hemma på festen. Så roligt att bara sitta och prata och skratta med en bunt vänner. Man gör det alldeles för sällan..

2 Lillan:

skriven

God morgon! Ja nog var man lite lätt sliten igår.Det ska erkännas:))

3 Nilla:

skriven

Hej

Härligt med en kort vecka skulle jag oxå behöva.må så gott

4 Lillaviola:

skriven

Det måste vara en riktig belöning med en så kort vecka.

Hoppas du tog dig upp, trots den tidiga timmen.



Ha en bra dag!

5 Mossfolk:

skriven

04.20?!

Jag tycker att jag brukar gå upp tidigt ibland, men det där är ju mitt i natten!

6 Kattis:

skriven

Åh, vad härligt med korta veckor, eller långledigt.

Ha en skön dag!

KRAM

7 Diana:

skriven

Hoppas du får en fin dag på jobbet!

Och njut nu av de kommande lediga dagarna. Härligt!

Kram Di

8 My:

skriven

Vilken skön vecka! Men aj så tidigt du var uppe idag....må så gott

9 Lotta:

skriven

Vad skönt att vara långledig =)

Kramis

10 Annelie:

skriven

Hoppas du får en bra dag.Skön arbetsvecka =)

11 Synne.:

skriven

Det måste var kul med middagsgäster så där. Jag vet aldrig vad jag ska bjuda på när vi får gäster. Så jag läser dina menyer med stor glädje. Man behöver ju inte krångla till det. En köttgryta är så gott.

Kram Synne.

12 ··•♦ Monixx ♦•··:

skriven

GRATTIS!

Du blev en av de utlottade bloggarna på min sida.

Skriv gärna ett inlägg för att locka folk till att rösta på just DIG.

Använd denna direktlänk till inlägget där röstningen sker.

Lycka till!

Kram

Kommentera här: