Inget kockande idag

Jag handlade hem ingredienser idag för att göra smoothie,  men efter mat och fika hos våra grannar så sitter vi här och är proppmätta.
Idag har det varit en sådan där dag igen när vår spis har fått vila.
Lunch fick vi äta hos min mamma och sen nu middag hos grannarna.
Ja, vi är bortskämda ibland.
=)

Ser fram emot att testa smoothie i morgon istället.
Brukar ni göra sådana och i så fall, vilken är er favorit-smoothie?



Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska dra en vinnare i min tävling.
Det finns fortfarande möjlighet att vara med!
1 Carina:

skriven

Gillar sådana dagar när man låter spisen vila jag med ;)

Smoothie är något jag äter när dottern är i farten med olika bär och mildyoghurt ;p

2 Diana:

skriven

Mmmm, gott med banan, glass och mjölk smoothie. Nattis säger att hon har ett nytt recept på smoothie som vi ska testa. Med banan och choklad och glass mm låter riktigt gott!

Härligt att få njuta av andras mat ibland och som du säger känna sig bortskämd :)

Ha en fin kommande vecka! På tisdagkväll gäller det att hålla tummarna så de vitnar haha!

Kram Di

3 Lena:

skriven

Mamma skämde bort mig i dag med, jag satt och körde skit och hon vet av erfarenhet att jag kan glömma bort att äta så då blev jag bjuden på fläskfilé och klyftpotatis i stället.

4 My:

skriven

Skönt att bli lite bortskämd ibland du, med mat borta! :) Och smoothie har jag funderat på att börja göra, då jag har så svårt för frukost...Men måste man ha en mixer tros?

5 Lillan:

skriven

God morgon! Men åh så mysigt att äta borta:))

6 Ulla:

skriven

Godmorgon! Jag har själv inte gjort smoothies, men tycker det verkar så himla gott. Hoppas du får tips av andra när det gäller smoothies. Ha en skön dag!

7 Synne:

skriven

Grattis till lilla fyran. Så skönt det gick bra. det är alltid lika spännande när det kommer nya små till världen.

Är det nya tjuren som är pappa till fyran?



Ja du, små hundar är väldans kaxiga ibland. Undrar om det är för att kompensera sin storlek hehe...

Hoppas det gick bra att jobba natten efter kalvningen nu.

Ny toa ja. Det är på gång här med..

I veckan hoppas jag. Har väntat läääääääääääänge på den hehe...

Han nu en bra måndag ialla fall.

Kram Synne.

8 Lotta:

skriven

jag brukar ta vaniljyoghurt, blåbär och banan. En klassiker men sååå god.

9 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Min ena dotter gör en massa olika smoothie hon säger att hon blir jätte mätt på det, ska väl testa det någon gång. Maten igår var super god.Ha en bra dag. Kram Susanne

10 Tösasnodden:

skriven

Vad lyxigt! Jag bara säger att jag ska göra smoothies, men har inte lyckats få till det ...än, hoppas jag! :-)

11 Mija:

skriven

Mmmmm...

Ett tag hade jag dille på smoothies.. Jag hällde i fiberhavregryn också.. och krossade linfrön.. Så blev de lite nyttigare. ;) Å så bär i förstås..



Mumma!

12 Maria:

skriven

Min favoritsmoothie är vanilj yogurt, banan, hallon och blåbär och lite apelsinjuice :-)



sååå gott !!!!



13 Bjorne:

skriven

Kul att min undersökning verkar stämma,smoothies här är oftast finsk glögg,ett glas koskenkorva med ett russin,haha,skojar bara,ha de gott.

Kommentera här: