Hur är det möjligt?



Hur kan en sån liten hund tro att han är så stor?
Han har inga som helst begränsningar.
När vi var ute och gick i scoterspåren nyss mötte vi 4 scotrar.
Om den här killen fått bestämma skulle vi INTE ha släppt förbi dom.
Suck...
1 Åsa:

skriven

Hehe, ibland har de inte rikrigt koll på vem som är flockledaren...

2 Maria:

skriven

Tänkte på David & Goliat...fniss

3 Sandra:

skriven

Hahaha!Har en schnauzer som är precis likadan! =)

4 Tösasnodden:

skriven

De är lustiga de där små, hästen jag rider kaxar mot bilar som vi möter!! Toktotto!

5 Lillan:

skriven

Då det inte går att kommentera på inlägget ovan gör jag det här!

Små hundar vill kanske hävda sej just för deras litenhet??

Ha en bra jobbnatt!

6 Inger Maryissa:

skriven

En så söt och mysig liten vovve

Kram

7 Nina:

skriven

Min erfarenhet är att de små hundarna är värst. De tror att de är stora som hästar och äger världen :)



Trevlig helg!

8 Carina:

skriven

Tror jag har svaret...Terrier stavas det ;)

9 Annette:

skriven

hahaha ja visst är dom härliga våra djur och ännu mer när dom är ini mini och tror dom är SÅÅÅ stora och farliga. Finns inte mycket som är såå äkta i känslor som djur så därför blir dom ju bara så otroligt roliga också.

Hoppas du får en fin natt på jobbet.

Ha det gott :)

10 Jenny:

skriven

Haha..Jag som precis gjort ett litet inlägg om dessa tokroliga hundar!

Ha en bra lördag!! Kram, Jenny (-:

11 Åsa.S:

skriven

Hahaha, vilken liten sötnos!

12 Miss X Jung:

skriven

hihi, låter som en tuff liten rackare! Vad ere för ras?

13 Mia:

skriven

Vilken liten tuffing! S

14 celine:

skriven

Vilken söt!

Kommentera här: