Halkigt värre...

...var det i dag när rehab-gruppen tog sin promenad.
Tur man kan stödja sig på stavarna.
;)



Efter stavgången hade vi ergonomi...allt som sas idag stämde in på mig till 100%...nästan lite otäckt
.



Avslutade som vanligt måndags-passet med styrketräning.


Måste klura ut ett sätt att få fortsätta träna på arbetstid...
Vi har ju en tränings-timme/vecka men jag skulle vilja ha två till...
Någon som har någon idé om hur jag ska få till detta?
1 LillaNisse:

skriven

Du kanske kan ta en diskussion med din chef/arbetsgivare under ett medarbetarsamtal, då kanske du kan ge en motivering som de köper....

Kram

2 Sandy:

skriven

Jag flexar ut tidigare eller tränar innan/efter jobbet men du har ju lite mer förpliktelser hemma med djuren och längre restid än jag..

3 Diana:

skriven

Hot är det enda som hjälper hahaha....

Nää, men jag hoppas du kommer på något riktigt bra.

Ha det fint!

Kram Di

4 Sus i dus:

skriven

Ja det vore ju inte dumt att kunna göra det på arbetstid!



/Sus

5 Lillan:

skriven

God morgon! Kanske en sjukgymnast kan påverka din chef lite?

6 Lena Svensson:

skriven

Ha en riktigt fin dag

Kram Lena

7 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! ja du tänkt om man fick träna på arbets tid vore ju inte helt fel. Ha en bra dag. Kram Susanne

8 my:

skriven

Hm blir nog svårt, beror på hur snäll arbetsgivare du har...men en timme är bra t o m tycker jag!

Kommentera här: