Fina promenadvägar



Ytterligare en anledning till att jag gillar vintern är dom fina promenadvägarna som scoter-åkarna kör upp.
Helt perfekt att promenera i scoterspåren när dom blivit riktigt uppkörda och hårda.
Scoterleden går bara ett par hundra meter från vårt hus.

Så här ser vårt hus ut mitt i "vinter-land".


1 annica:

skriven

Ja den var god=)

Vad mkt snö ni har fortfarande..fast är inte så avundsjuk, är trött på snön..

2 bjorne:

skriven

Kan tänka mig vad fint det är utan snö,och kalaset var jättekul,bor du på Arnön eller,ha en bra kväll.

3 evans:

skriven

Här har vi så oerhört mycket snö, så nästan ingen har kört skoter här i närheten. Annars brukar det ju vara perfekta promenadvägar!

4 LillaNisse:

skriven

Va vackert du bor...

Kram

5 Malin:

skriven

åh, vart köpte du dom? Var inne på apoteket och frågade men de hade inga inlägg där. Vore underbart om jag kunde börja gå mina långa promenader igen...kramiz M

Kommentera här: