En till bra dag på rehab-kursen

Jag vaknade med huvudvärk i morse och var i valet ock kvalet hur jag skulle göra men till slut bestämde jag mig ändå för att åka på rehab-kursen.
Ibland försvinner min huvudvärk om jag rör på mig...om det inte utvecklats till migrän förstås...då vill jag bara ligga.
Första passet var ryggymnastik, vad kul det är att röra på sig till bra musik.


Sen hade vi ett teori-pass med stress-hantering...det finns mycket man kan fundera kring när det gäller stress...lektionen satte igång min tankeverksamhet...ser fram emot nästa lektion.




 

1 Lillan:

skriven

God morgon! Men nu räcker det väll med snö va?? Snön kommer att ligga kvar i en evighet känns det som!

2 Lena Svensson:

skriven

Godmorgon

Ha en riktigt bra dag

Kram Lena

3 Nilla:

skriven

God morgon på dej...

Stress är nog ett vida känt problem som få har en lösning på ...

4 LillaNisse:

skriven

Det du säger om huvudvärk kan jag känna igen mig i lite, ibland är det som jag kan tänka bort att jag har ont i huvudet, eller låta bli att tänka på det och till slut försvinner det...

Kommentera här: