1 Barnens Hjältar:

skriven

Oj, vad jobbigt! Jag kanske inte har med det att göra men är det nära anhörig? Ber om ursäkt ifall jag inte läser tillbaka.

Trevlig lördag!

2 kotten christel:

skriven

Men...vad är det som händer?

3 Gabbi:

skriven

kramar om hårt

4 Lena Svensson:

skriven

Skickar många varma tankar till dig. Jag hade också en alkoholiserad pappa men han tog sitt liv när jag inte var så gammal. Men hemska minnen har etsat sig fast . Ha en riktigt fin kväll

Kram Lena

5 Camilla:

skriven

Usch vad jobbigt! Jag kan tänka mig att man känner sig maktlös..

Hoppas att det ordnar sig(klyschigt, jag vet, men i alla fall...)

Kram!!

6 Lotta:

skriven

Skickar en stor kram! Har levt tre år med en alkoholist och vet hur mycket smärta det orsakar....

7 Mia:

skriven

Medberoende på två håll då....å så jobbigt att veta att nära har det svårt...

8 kats:

skriven

suck... så himla trist och jobbigt.. mkt svårt att inte engagera sig MEN det är precis som MIA skriver...

kramar om

9 Åsa.S:

skriven

Skickar upp en stor styrkekram!

10 LillaNisse:

skriven

Okey, hoppas att det löser sig till det bästa....

Kramar

11 Hav utan hamnar:

skriven

Jag slåss själv mot eländet

Kommentera här: