Det roliga fortsätter

Nu är det andra veckan på rehab-kursen, det är fortfarande lika kul.
Idag började vi med en rask promenad med stavar i en timme.



Efter det var det en teori-lektion och sen körde vi igenom våra individuella styrketräningsprogram.




Tänk vad fantastiskt det skulle vara om man alltid fick träna så här på arbetstid...
1 Lillan:

skriven

God morgon! Ja jag tror det skulle minska på sjukskrivningaran om ALLA faktikst fick en chans på en sådan rehabkurs..

2 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Skulle vara toppen om man fick träna på arbetstid för vad mycket mer man skulle få till sin fritid. Kram Susanne

3 Nilla:

skriven

God morgon

Hmm det lät ju jobbigt..ha en bra dag

4 Mossfolk:

skriven

Uff, jag tyckte nog att det lät mer jobbigt än roligt. Latmasken har talat :)

Ha en bra dag!

5 LillaNisse:

skriven

Det är bara att tacka och ta emot den här möjligheten du fått nu...träna på...

Kram

6 Plogflickan:

skriven

Underbart att få träna som du får..

7 Diana:

skriven

Visst är det härligt att träna,och som du säger på att träna på arbetstid är ju inte dumt alls ;)

Kan tänka mig att det går lite lättare då till och med haha!

Ha en fin dag!

Kram Di

8 matte:

skriven

Tack nu blev jag inspirerad :). Ska genast snöra på mig skorna och gå ut och promenera.. tar med mig en hund :)

9 Malin:

skriven

Vad duktig du är!! Heja på! Ska starta upp jag med, bara jag får orning på min häl! Kramiz M

10 My:

skriven

Träna på arbetstid är ju en otroligt bra förmån!! Och bra jobbat...

11 Maria:

skriven

Ja ni verkar ha härliga dagar. Det är ni värda.

12 Camilla:

skriven

Det låter ju jätterhärligt:-)

13 Sus i dus:

skriven

Vilken intressant dag!



Kram Sus

Kommentera här: