Dagens övningar

Idag hade vi 3 pass med kroppsövningar på rehab-kursen så jag var riktigt trött när jag kom hem.
Dagen började med 1 timmes stavgång i rask takt.



Efter det hade vi ett pass med basal kroppskännedom, det var första gången jag testade det, mycket intressant.



Sista passet för dagen var 45 minuter vattengymnastik i 35-gradigt vatten.
Sååååå skönt!!!

1 soffie:

skriven

härligt det låter,

ha en bra kväll

2 Maria:

skriven

Jag kan tro att det känns i kroppen men härligt oxå.

3 Helena:

skriven

Det lät som en toppendag. Den hade jag velat vara med på.

God natt.

4 Carina:

skriven

Riktigt hurtigt nästan så jag skämms här.

Jag är allt lite avis på dina dagar. Basal kropps kännedom har jag varit med om ...mycket bra men tror du man gör det nu :/

5 Barnens Hjältar:

skriven

Vad gott det lät med 35 grader :P

Hade jag inte tackat nej till :-)

6 Åsa.S:

skriven

Vad kul, att få prova på lite olika saker.... kram på dej o ha det fint!

7 vivan:

skriven

Hurtbulle på hög nivå....du är såååå duktig!!

kramen!

8 Lillan:

skriven

Morrn! Basal kroppskännedom är ganska häftigt tycker ajg:))

9 Lena:

skriven

Vattengympan lät härlig =)

10 Kattis:

skriven

Wow, vad massa träning.

Hoppas du ahr det kul.

Ha en finfin fredag!

KRAM

11 Lotta:

skriven

Önskar dig en bra fredag

Kram

Kommentera här: