Dagen som gått

Vart sjutton tar veckorna vägen?
Redan torsdag...jag fattar ingenting!!
Nu har det gått 4 veckor på rehab-kursen och jag börjar få lite separations-ångest.
Vill ju så gärna kunna hålla i detta motionerande även efter kursen men jag vet ju av erfarenhet vad lätt det är att falla tillbaka i de gamla rutinerna.
Men jag ska göra ett tappert försök i alla fall...vi är ju 3 stycken från min avdelning så vi kan såklart peppa varandra.
Idag började min dag med en timmes promenad i ett helt fantastiskt soligt vårväder.



 

Efter det hade vi en teori-lektion där vi pratade lyft-teknik.



Och sen avslutades rehab-dagen med vattengymnastik.


 



 

Efter kursen gjorde jag några ärenden innan det var dags för ett möte på jobbet.
När jag kom hem åt vi míddag och såg till att alla djur fick det dom behövde.
Nu har A precis åkt iväg för att jobba ett natt-pass, själv ska jag bara slappa resten av kvällen.







 

1 Camilliondollar Baby:

skriven

...och snart är mars slut. Man hänger verkligen inte med, när veckorna passerar förbi.

2 LillaNisse:

skriven

Hoppas att du får en trevlig kväll då i din ensamhet med djuren...

kram

3 Maria:

skriven

Bra då man kan peppa varandra. Jag & Anne-Lie stöttar varandra nu när vi fått tränings noja...fniss...men det är härligt.

Kram

4 Pernilla:

skriven

Det är allt för lätt att falla tillbaka i gamla ovanor. Tur Ni kan peppa och hålla redan på varandra.

/P

5 Nettan:

skriven

Ha en skön kväll !



kram

6 soffie:

skriven

men va bra det låter att allt har gått så bra,

ha en go natt

7 Diana:

skriven

Mmm, jag vet att det är vansinnigt lätt att falla tillbaka i gamla spår efter att ha tränat. Tänk att det ska vara så lätt på det hållet haha!

Att börja träna igen är inte alls lika lätt att falla in i.

Jag kör för fullt nu, och hoppas det ska hålla i sig.

Kram Di

8 Lillan:

skriven

God morgon! Nämen äsch då att ajg inte stod och hängde utanför systemet då:))

9 Plogflickan:

skriven

Vad roligt att träna i grupp..

10 My:

skriven

Visst kan du fortsätta, har du motivationen så. Och försök få in det som en del av den vardag, nåt som hör till "schema´t"...Kram och trevlig helg

11 Lillaviola:

skriven

Märker du ngn skillnad? Jag blir så imponerad utav din motionsperiod. Hoppas du kan smitta mig lite;-)

Kommentera här: