Blev helt plötsligt stor

Vår minsting "Lilla Fröken Mu" blev helt plötsligt stor när "Fyran" kom.
=)



1 soffies:

skriven

men å va söt,

ha en go fredagskväll

min Nellie sa å den vill jag klappa kan man klappa kobebisar sa hon?

2 Jenny:

skriven

Gulliga kossor!



Skönt att migränen försvunnit...

Ha en skön helg! Kram, Jenny

3 kotten christel:

skriven

ha en bra helg, alltid roligt med djdurbilder

4 kotten christel:

skriven

skulle va DJURBILDER..inget annat :O)

5 Carina:

skriven

Visst är det hemskt när man måste in se att de blir stor.... ;)))

Mr Migrän har åkt ner åt Hälsingland nu är jag rädd för :/

6 My:

skriven

Sötis! Och min lille son ser på MammaMu hela tiden nu, en ny favorit.

7 kats:

skriven

Jag vet att det är inte lätt att vara "BONDE" med allt vad det innebär ... men jag är i allafall avundsjuk på dig och dina djur... Fyran så gullig så..

jag har ju lite får så lite bondig är jag allt fniss fniss har fått lammungar... kommer bilder så småningom..



ha det bra i helgen

Kommentera här: