Arbetselak



Vi har köpt en ny toalettstol idag som A håller på att installera nu.
Just nu går det inte så bra för honom...arbetselak som sjutton är han...det är bäst jag håller mig undan ett tag.



Uppdatering: Nu är toan på plats och gubben är glad igen.

1 Bim HD:

skriven

skulle behöva en... få hit rörmokare o se vad som funkar mor gamla rör :(

Må så grankott..

2 Mia:

skriven

Ge honom nåt att äta, så kanske det går över... ;-)

3 My:

skriven

Kanske skulle du hjälpt honom från början? hihi men bra för hans självförtroende att han fixade det! Men det kanske är annorlunda hos er än hos oss...kram

4 Carina:

skriven

Bli arg för en sådan skitsak ;))

Ja, det är jag som lyckades föreviga hästen som stegrade...en ritiktig femetta om jag får säga det själv :)

Du skulle ha varit med och sett när alla forbönder kom till marknaden igår....vilken upplevelse.

5 vivan:

skriven

grattis att du fått tillbaka glada gubben...så att ni kan göra både det stora och lilla utan bjäfs!!

Kramen!

6 Ulla:

skriven

Jag förstår din man. Jag kan bli galen om det jag håller på med inte går min väg, men sen när det löser sig så försvinner det argsinta lika fort som det dök upp.

7 Bjorne:

skriven

Så är det,det får inte krångla för då blir man arg,kolla så han inte koppla spolvattnet på varmvatten röret,ha de gott.

8 Pernilla:

skriven

Det var väl får väl att han inte blev "skitarg".

/P

9 Lotta:

skriven

Arbetselak, vilket bra uttryck!

10 Plogflickan:

skriven

Snyggt, har ni invigt skitstolen ännu?? Ha Ha

11 LillaNisse:

skriven

Ha ha, det där med att vara arbetselak känner jag igen....fy faan....va jobbigt det kan vara...

Kram

12 Annelie:

skriven

Härligt att det gick vägen =)

Kommentera här: