18 eller 45?



När jag och S shoppat färdigt idag så träffade vi våra gamla klass-kompisar E och A för att äta taco-buffé och umgås en stund. Mycket prat och skratt som vanligt när vi träffas.
Tiden bara flyger förbi.
=)
När vi träffas känns det som om vi är 18 år igen...ofattbart att vi fyller 45 i år!!!
1 Carina:

skriven

Hi,hi åldern...vad är det för prat....girls power ;)

2 Nillan:

skriven

Japp det går fort..tiden alltså

3 Lilltroll:

skriven

Nämen det gör ju jag också :)

Kramis

4 Lilltroll:

skriven

Nä du, jag är så NOT pastellfärgstypen, snyggt på andra men... faktiskt, jag är skittråkig när det gäller kläder, tyvärr...

Kramis

5 Lilltroll:

skriven

Nä du, jag är så NOT pastellfärgstypen, snyggt på andra men... faktiskt, jag är skittråkig när det gäller kläder, tyvärr...

Kramis

6 Nettan:

skriven

Mums med taco-buffe - det kanske man ska ha i helgen !



Och visst är det kul att bli ung igen.

Man blir ju inte yngra än vad man gör sig.



kram

7 LillaNisse:

skriven

Va kul att du haft en trevlig dag...

45 elller 18 vad spelar det för roll egentligen, man är ju inte äldre än man gör sig...

kram

8 Fru Pusselbit:

skriven

Det är otroligt vad tiden går fort, men man hinner själv inte med den! ;)

Kommentera här: