Min torsdag del 2

Fortsättningen på min dag kommer här:


Har legat på altanen och lyssnat på ljudbok.



Bakade en långpanne-kaka. A kom på idén med att dela den med pizza-skäraren, det fungerar jättebra!



Njuter av att kunna hänga tvätt ute så just nu känns inte tvättberget så jobbigt.



Hittade den här fulingen på en av katterna.
=/



Grillat och ett glas rött till middag.



Det tar en stund att gå runt med vattenkannan.









Och som avslutning på dagen, nya Wallander-filmen.
1 Nettan:

skriven

Härliga bilder igen.

Det där med pizzaskäraren ska jag ta och prova.

Jag som gör så många långpannebak ner tlll hundklubben. Ha ha !



Ha en jättebra fredag !

kram

2 kicki:

skriven

Vilket gott bröd, har du inget recept att lägga ut...

Ha en fin helg, ni skall ju ha lika fint och varmt som vi här nere i Värmland..kramen

3 my:

skriven

Tack för tipset ang pizzaskäraren! Bra att veta...

Och Ernst såg jag med, med ett öga...ibland är han bara för mycket, men väldigt snyggt gör han!

4 kotten christel:

skriven

Jag missar alltid sommar med Ernst



Kan det vara för hans fötter tro =)

Kommentera här: