Min tisdag

Idag har jag suttit på utbildning hela dagen på jobbet.
Det är fortsättningen på utbildningen i Återfallsprevention.



Kvällen har jag tillbringat ute i skog och mark.
Grannen har 4 kvigor på rymmen som vi jagat i flera timmar...just nu står det 1-0 till kvigorna...



Nu är det dags för mig att sova...ny utbildningsdag i morgon.


Har inte hunnit läsa några bloggar men den som spar han har.
;)

1 Nettan:

skriven

Nä, men oj !

Hoppas att ni hittar allihopa !



kram

2 Diana:

skriven

Va gulligt det sovande paret är :)

Och kvigorna också (på håll) om det nu är kvigor på bilden haha. Men jaga dem i skog och mark hade jag inte vågat, det skulle jag överlåta till folk som inte lider av koskräck som jag hahaahaha

Kram Di

3 Lillan:

skriven

Hej gumman! Önskar er en fin midsommar! Tar bloggpaus tror jag.Har inte energi till detta just nu! Men vi ses kanske på Facebook?

4 evans:

skriven

Hoppas alla kossorna kom till rätta!



Utbildning är kul, men man blir väldigt trött av att bara sitta hela dagarna, konstigt nog :)

5 my:

skriven

Förstår att du var sliten efter först utbildning och sedan koss-jakt! :)

Kommentera här: