Min måndag

Idag har jag jobbat. Det har varit en "sitta-och-prata-dag" och dom dagarna gör mig såååå trött.
Efter jobbet åkte jag och A direkt till Njutånger i Hälsingland för att hämta en foder-häck som vi köpt på Blocket.



Gissa om jag längtar till min semester...jag känner mig helt färdig nu...





1 Fia:

skriven

När jag tittade på bilden tyckte jag först att det såg ut som en prinsesskrona. faktiskt väldigt elegant foderhäck.

2 Plogflickan:

skriven

Vilken bra häck ni kommit över!

3 Mötley Annika:

skriven

hahaha va bra att det e fler än mej som är helt färdiga , men lycklig e jag än sen norge resan ...

4 Helena:

skriven

Ja semester hade behövts nu:0)

Ha en trevlig midsommar.

5 Maria:

skriven

Jag längtar oxå efter min semester nu, känns verkligen att man vill vara ledig :-)



Må så gott !

6 vivan:

skriven

Hoppas du inte är helt slutkörd när du går på semester...för då går det åt många dagar till att gå ned i varv!

Kramen!

Grattis till foderhäcken...fick ni ett bra pris??

Kommentera här: