Min måndag

Förmiddagen gick åt till att pyssla lite här hemma och gå en promenad med hundarna till ån så dom fick bada.
Lunchen intogs nere på Sommarcafét, det blir många lunch-toasts där på en sommar.
;)
På vägen hem så stannade jag hos en granne för att titta på hennes nya hästar.
Där träffade jag också på denna vackra herre.



Snacka om charmig!!
Och vilket härligt liv...det är katt eller minigris jag ska bli i nästa liv.

Nu har A åkt iväg för att bala hö och jag ska tillbringa resten av kvällen med att träna inför mitt nästa liv...jag ska alltså bara äta och slappa!!!
;)
1 susanne:

skriven

Godkväll!!! ja men den stranden får jag nog vänta med. Hi den var söt. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2 Lotta:

skriven

Har den försvunna anden kommit tillbaka?

3 Anonym:

skriven

ja katt skulle jag vilja vara i mitt nästa liv, men minigris, nej jag vet inte jag...

Räkningar det är det värsta man har varje månad, man drar på det i det längsta för sen är ju pengarna slut...och denna månad vill man ju ha lite kvar till semstern...ja det är ett illa måste.

ha det gott min vän, kramen

Kommentera här: