Min lördag

Jag var seg i morse när jag vaknade. Det var  en kul kväll med jobbarkompisarna igår.
Dagen började med att jag följde med vår granne E på en loppis-runda. Gjorde inte så många fynd men det var en trevlig tur i alla fall. Fick ju prata och fika också.



När vi kom hem från loppis-rundan var det dags att göra något åt gräsmattan.
Det är nästan så man hör när gräset växer!!



Nu ligger det hamburgare på grillen.



Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt.



Ha en skön lördag-kväll!!




1 Bim HD:

skriven

Ehh, klippa gräset! Hm, när ska man få till det? Här har det regnat i så många dagar nu att det är, blää. Hinner inte starta gräsklipparen ens innan det drar igång igen!!! Nja, så det får nog växa mer ändå... Konstigt nog - trots allt regnade så är det snustorrt NERE i jorden säger gubben. Men när han försökte elda efter rensningen igår vid sjön... då ringde han hem och bad mig ringa brandkårn... Ja, för att få till att det TOG SIG!!! ;)

Må så grankott...

2 Mia:

skriven

Ta't lugnt nu ikväll...L

3 Helena:

skriven

Ja nog växer det så det knakar alltid.

Det skulle vara jättekul att träffas över en fika.=)

Så hojta till du när du har vägarna förbi.

Här regnar det som 17.....antar att det är likadant hos dig.

Det får bli en innekurardag.

Kram vännen!

4 My:

skriven

Skön kväll ni hade! Samma här..kram

5 Nettan:

skriven

Vi grillade vi med, trots regn. Låter som om ni hade en mysig kväll.

Tror dagen blir bättre trots oavbrutet regnande fortfarande. Tack för uppmuntran:-)

6 Ulla:

skriven

Förstod att hos regnade det inte igår i och med att ni tog ut gräsklipparen. Idag har vi liiite sol i Göteborg, men ändå sitter jag inne. Har haft en intensiv vecka så jag bestämde mig för att: på söndag ska jag ligga i tvsoffan och det är det jag gör just nu. Det känns sååå bra!

Kommentera här: