Igår och idag

Vi hade  en riktigt trevlig dammiddag ( som vanligt ) igår.
Tyvärr kunde inte alla vara med, men vi 4 som var på plats njöt av varje sekund.
Vi började med att träffas på en pub inne i stan.



Sen tog vi bussen upp till M & S företag där vi tillbringade resten av kvällen.
Beställde utkörning av mat, sen åt, drack, pratade och skrattade vi hela kvällen.



Är lite trött och seg idag men det var det värt!!

I eftermiddag ska jag följa med A och ett gäng från hans jobb ut och käka.
Vi ska på Stadshuset.



Det är min tur att vara chaufför och eftersom jag ska jobba i morgon är det helt ok.
Förutom en middag på stan så ska vi också kolla in cruisingen i kväll.
Det ser jag fram emot.
Hoppas det inte blir regn bara...



Nu ska jag läsa några av era inlägg...459 stycken olästa hade jag nu...

Ha en fin lördag!!!




1 Lilltroll:

skriven

Oj, du har göra ett tag då... här är det trädgårdsarbete för hela slanten, min trädgård och jag är i otakt kan man säga :)

Jo jag hoppas jag gillar böckerna, jobbar med politiker stup i kvarten så jag behöver alla tips man kan få :)

Men nu börjar det bli dags att göra sig i ordning, ska minsann på 40-års middag! Nice!

Ha en skön kväll!

2 Ulrika:

skriven

Härliga bilder o härligt med fest! Ha en fortsatt härlig helg. Kram

3 Bim HD:

skriven

Har du hunnit beta av allt än? ;)

Trevlig nationaldag på dig vännen...

Må så grankott...

nu sticker jag iväg på kidnappning - möhippa för en väninna ;) hihihi... om vi inte fryser till is???

4 soffie:

skriven

Låter som du har massa roliga saker att göra å va gott det swer ut,

coola bilar med,

kram

5 kats:

skriven

så härligt med gamla bilar!!!

6 Carina:

skriven

Fullfart på stan ikväll ser jag....dottern bor ju där, hoppas nu att hon inte hamnar bak i en bil ;))

7 Helena:

skriven

Oj vilken fullbokad helg du har.

Cruising fick jag en överdos av som ung.

Min ex man som är uppväxt i dina trakter hade/har en amerikanare och ett stort bilintresse.

Det ser lite mörkt ut nu igen men jag hoppas att ni slipper få regn på er.

Ha en trevlig kväll vännen!

Kram

8 Mia:

skriven

Oj vad mycket du har att läsa :) Hur många bloggar har du som du följer?

Kram

9 Nina:

skriven

Hehe... du slår mig i antal olästa inlägg. Fast jag ligger inte långt efter.

10 Diana:

skriven

Jädrans va mycket olästa inlägg. Du är väl inte klar med dem än.

Vilken härlig stund med tjejerna du verkade ha. Toppen! :)

Skickar en Godnatt kram till dig från mig.

Kram Di

11 Ulla:

skriven

Klarade ni er från regnet under cruisingen?

459 olästa kommentarer. Puh...Det var många det?

Ha en bra valdag!

12 Vaniljis:

skriven

Du kanske var lika seg som mig igår men ibland är det värt det! ;)

13 Fia:

skriven

Det låter som om du har haft en massa skoj för dig! Det är alltid trevligt med damträffar.

Jag har också haft ont om tid att läsa bloggar den senaste tiden, och jag märker att jag har missat en massa inlägg hos mina favoritbloggar. Det brukar vara svårt att hinna med att läsa ifatt.

14 Junitjej:

skriven

Ha en trevlig söndag! Ska du rösta idag?

15 Vickan:

skriven

459 olästa. Då har du att göra några dagar framåt S. Hoppas crusingen blev regnfri och att ni fick en fortsatt trevlig dag och kväll./Vickan.

16 Mia:

skriven

Vad härligt det ser ut...med både mat och cruising, läckert!!!

17 Helena:

skriven

Åh, jag gillar cruisingar.

Ha det gott.

Kommentera här: