Idag...

...blev jag väckt 04.30 av att en skogsmaskin körde igång.



Lite väl tidigt kanske men jag förstår att dom vill börja tidigt när det fortfarande är svalt ute.

Det ser ut att bli en solig dag idag också.
=)



Jag ska tillbringa dagen med min kompis S, vi ska på loppis-runda!!
Härligt!!



Ha en skön dag i solen!!
1 Helena:

skriven

Åh så härligt med en loppisdag.

Hoppas att du hittar lite fynd.

Kram vännen!

2 anneli:

skriven

Aha...kanske kan vara så...Fränsta....

3 Trolda:

skriven

Vad mysigt med en loppis-runda =D hoppas du fyndar nåt riktigt fint! =D ha en härlig dag i Solen du också =D



Trolda - godmorgon! =D

4 Lotta:

skriven

Ååh, vad kul med loppisrunda!

5 vivan:

skriven

Tack för goa kommentaren hos mig!



Jobbar och ser efter den lilla Tilda, när hennes mor målar! Vi rustar eller helrenoverar huset på gården,nytt tak,nya fönster,nytt trä på hela huset,nya skorstenar, 4 byggnadssnickare håller på hela dagarna....om 14 dgr skall de börja innomhus!

Jobbigt i värmen...men så snyggt det blir!

Kommer med bilder senare när det är klart!

Kramen/ Vivi-Anne

6 vivan:

skriven

Ha det kul på loppisrundan!/ kramen!

7 Bim HD:

skriven

Hm, trots totalt köpförbud pga olika anledningar. Nä, FK är inte snälla än, bläää...

Vet någon mer som KAN tänkas ha problem att hålla sitt löfte om att INTE handla något på det erbjudandet... För visst är det svårt? Hm, behöver ju något att läsa också, hihihi. Och pocket böcker ÄR ju något som förknippas med just sommar - resten känns som vinter ;)

Må så grankott...

Kommentera här: