Full fart...



...är det verkligen just nu.
Har massor att göra på jobbet med besök från vårdköpare...tre olika på en vecka är egentligen två för mycket men ibland har man ju liten möjlighet att påverka.
Sen är det ju "det vanliga" som ska göras på jobbet också.
Förutom detta så är även fritiden fulltecknad den här veckan.
I kväll har vi firat vår bästa kille, "Junioren" som fyllde 24 år för någon vecka sedan.
En trevlig kväll med mycket gott att äta och det viktigaste av allt...trevlig samvaro!
=)


Bloggläsningen hinner jag knappt med, men den som spar han har...alla era trevliga inlägg kommer att "betas av" eftersom...dom ligger snällt kvar i Bloglovin´och väntar på att bli lästa.
Vill ju inte missa något!
;)






1 Lillan:

skriven

God morgon! Det är ju en heltisk tid nu påförsommaren av någon anledning!

2 Plogflickan:

skriven

Oj där lå mina hundars öron till och med i lä... fnitter

3 Kattis:

skriven

Hallå!

Det verkar som alla har fullt upp just nu. Men det brukar ju vara så på våren.

Ha en bra dag!

Kram

4 Mossfolk:

skriven

Det är massor att ta igen när man missat några dagar bland bloggarna. Börjar fundera på hur mycket tid varje dag som läggs på bloggläsandet egentligen...

Men kul är det förstås!

Härlig bild där uppe, inte ens Lurvig kan konkurrera med de öronen :D

5 vivan:

skriven

Det låter som du har fullt upp!

Hoppas du kan gå ner i varv under helgen!



Har registrerat mig hos Bloglovin, men dumma jag fattar inte vad som händer,har inte fått något från dem att jag är registrerad...hm!! Har väl gjort något fel!

Lär mig snälla du!!!



Trevlig helg/ Vivan!

Kommentera här: