1 Nettan:

skriven

Nä, men usch.

Det måste klia sat.....

Jag fick några stycken på fötterna på midsommar och så fort jag sätter på mig skor håller jag på att klia ihjäl mig. Ha ha !!!



Ha en underbar dag !

kram

2 Nina:

skriven

Å fy... själv har jag inte ett enda.

3 matte:

skriven

Visst är det kul att vara populär :/ mig älskar också myggen...inte ömsesidigt!

4 jayne:

skriven

ihhhhhh.....kli kli....

Jag lider med dig ska du veta!!! Men jag har mitt framför mig... myggorna älskar mig också... isch isch.....

Hur gick det med trädgården idag då????

5 my:

skriven

Ajajaja vad hemskt!! Synd om dig...kramkram

6 Sandra:

skriven

Ajajaj va de ska klia! :(

7 Anonym:

skriven

Ajajajaj! Det kostar att vara populär!

8 anne:

skriven

Åh, fyyy!!!! Jag har klarat mig oförskämt bra hittills i år. Egentligen är jag sällan myggens favorit men en och annan besökare får jag.

9 Eva:

skriven

Men oj vad mycket myggbett du fått!

Så där många får jag inte ens på en hel sommar :-o

Du får stryka på Aloe Vera, Vademecum eller något sånt, så det inte kliar hela natten.

10 Maria:

skriven

Tittar in och säger hej och natti natti :-)



Kram kram !

11 Carina:

skriven

Stackare.....vågar man tala om att man inte är populär själv hos dem.

Kommentera här: