Ut ur garderoben

Idag har jag tagit ett nytt steg i min "blogg-karriär"...
Efter att ha bloggat i nästan 2,5 år så har jag idag idag klivit ur "blogg-garderoben" och berättat för några av mina närmaste vänner om bloggen.
Jag vet egentligen inte varför det inte har blivit av tidigare, men den senaste veckan har jag känslan av att vilja berätta bara ökat.
Att dessa vänner inte vet om detta har känts mer och mer konstigt.

Så mina vänner utanför blogg-världen...välkommen till min blogg!!
Hoppas ni ska hitta något ni gillar här.
Kram!




1 A-C:

skriven

Jag känner mig otroligt hedrad av att blivit inbjuden till din bloggvärld!

Och som du nu vet, jag är djupt imponerad av din vackra och kloka (ibland kanske t o m tokiga?)blogg!!!

Kram

2 Lena Svensson:

skriven

Vad kul :) Tack ska du ha för tårtberömmet :) ha en riktigt fin dag

Kram lena

3 Åsa:

skriven

Hahaha, ja, det är väl tur att inte alla är lika nojjiga som jag!

4 Eva årblom:

skriven

KUL!! Jag är ju bloggberoende, läser flera varje dag så nu lägger jag ytterligare en till min lista. Härligt!

5 vivan:

skriven

Det var modigt gjort!

Hm...skall kanske berätta jag med!!!

Kramen!



Vilken stilig kille!!!

Kommentera här: