1 soffie:

skriven

åå vilka fina blommor å va intensivt blåa blommorna är jag har lila sånna,

jättefina allihopa,

2 Mormormu:

skriven

Underbara foton!!



Jag vet att du trivs på ditt jobb (trots lite ångest efter semestern), men skulle du ledsna på det så borde du verkligen utveckla talangen för färg, form och foto, du har "det"

3 Mormormu:

skriven

Följer dina länkar till bloggar, läser, läser och läser!!



Hur har du hittat till alla fantastiska människor!?

Vackra, glada, roliga, sorgliga, kloka och alla möjliga och omöjliga inlägg!



Tror det här var vad jag behövde just nu!



Tack för inspirationen!!



Natti natti vännen!

4 Lotta:

skriven

Vilka fina petunior (?)! Mina hänger och ser sorgliga ut bara...

5 Nettan:

skriven

Va härligt det blommar hemma hos dig !

Och "fjärlisflickan med kruka" var ju så häftig !



kram

6 Maria:

skriven

Hoppas du får en härligt skön dag vännen :-)

Vackra bilder..



Kram kram

7 Susanne:

skriven

Hej!!! Fina blommor du har! är har vi fint väder iallfall än så länge man vet aldrig hur länge det fina vädret håller i sig. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

8 Emma-Pemma:

skriven

Underbara bilder! Va i Sundsvall & hade världens bästa helg med min bästis! Va på Oscars, och på Daltons! ;)



Gissa vilket ställe jag gillade bäst? s



//E.

Kommentera här: