Tack för det...

...Försäkringskassan!!
Jag har fått min ansökan om Särskilt högriskskydd beviljad i ett år.
Det innebär att jag nu kan använda mina komp-och semesterdagar bara till rolig ledighet och inte behöver spara dagar för att kunna ta ut när jag har migrän.
Högriskskyddet innebär att jag får sjukersättning från första sjukdagen, alltså ingen karensdag.



1 my:

skriven

Bra, skönt för dig att få ett sånt besked!

Ha en go fredagkväll

2 Mormormu:

skriven

Vad skönt att du fått det beviljat, borde ju vara självklart egentligen, men vi vet ju att så är det inte alltid! Grattis iallafall, - och hoppas du slipper migränenfall!



Kram!!

3 Carina:

skriven

Min chef är så pass förstående så att han ger mig den förmånen utan att koppla in försäkringkassan....så tacksam för det.

4 Vaniljis:

skriven

Vad skönt!! Grattis till det!

5 Nettan:

skriven

Toppen! Hade det själv när jag var anställd, lediga dagar vill man ju inte offra för något så trist som migrän...

6 Susanne:

skriven

Godkväll!!! det har jag aldrig hört talas om är det något nytt eller? jag är så sällan sjukskriven så jag hänger inte med i nyheterna. Ha en jätte bra fredagkväll. Kram Susanne

7 LillaNisse:

skriven

Är det inte då man kan säga "Tack för det Försäkringskassan"?

Kram

8 Nina:

skriven

Det var ju bra!



Trevlig helg!

9 Carina:

skriven

Grattis, härliga nyheter får man aldrig nog av :-)

10 Åsa:

skriven

Vad skönt! För visst är det surt med karens för typ migrän, som ju kommer en dag... fast många gånger... typ. Äh, du fattar... =)

11 Lotta:

skriven

Oj, visste inte att det man kunde få något sådant! Vad skönt, inte kul att lägga semesterdagar på migränanfallen.

12 Camilliondollar Baby:

skriven

Äntligen nåt rätt.



Kram

13 Camilla:

skriven

Vad skönt!

Jag visste inte ens att det fanns.

Kommentera här: