Spontana besök

Vad kul det är när kompisar spontant hör av sig och frågar "är ni hemma idag, vi tänkte titta förbi".
Det är inte så ofta det händer...oftast brukar det krävas en viss planering när man ska träffas.
Dagen började med att E skickade ett sms...hon och familjen skulle ut på en biltur och hennes söta ungar ville titta på djur...då passar det ju bra att göra ett besök hos oss.
;)
Ett par timmar senare ringer min jobbarkompis A. Hon och hennes gubbe L var ute för att titta på hus åt vårt håll och passade då på att ta turen förbi hos oss.
=)

Det har varit en jättetrevlig dag. Började med fika nere på sommarcafét för att avsluta med ett glas rött på vår altan.
Nu har vi precis käkat middag och nu ska vi se på V75 som vi spelat in.
Håller tummarna för vinst den här veckan också....A hade 7 rätt förra veckan.
Ingen stor utdelning men alla inkomster är välkomna.
=)

Uppdatering: A fick 7 rätt idag igen!
Med det här flytet hoppas jag han tar hem Jackpoten nästa vecka.
=)

1 Nina:

skriven

Det är kul med lite spontanitet :)

2 Mormormu:

skriven

Ejmis?! A-C här... vet inte vad jag håller på med, fick bara för mig att registrera mig, och nu kommer jag liksom inte vidare... men det är ok, jag försöker sätta mig in det hela senare..

3 Eva Å:

skriven

Kul att se alla era djur, barnen var överlyckliga över äventyret och Lova blev kär i tjuren, hmmm!! Erat uterum var som gjort för ett glas rött, blev sugen och tänkte ta ett glas själv hemma i hammocken och blicka ut över sjön! Tyvärr hade bönderna hemma gödslat så det luktade rätt friskt, med lukten kom en miljon närgågna flugor....nu sitter vi inne och trycker.. Trevlig Kväll!

4 Eva Å:

skriven

Jo just ja, Grattis till vinsten!! Ni, det finns en fin röd Golf Combi i Kovland!

5 Mormormu:

skriven

Låter som ni haft en härlig dag!! Vet inte vad det är med mig ikväll... surfar runt för att hitta HÖST-gardiner! Hallå!? Det är väl ändå sommar ännu?! Fattas bara att jag övergår till JUL-sidorna också. Jag som predikar att man ska leva i nuet ;-)

6 Sandra:

skriven

Men vad fasen, 7 rätt det ska ju innebära miljoner!! Tredje gången gillt nästa vecka då!:)

7 kotten christel:

skriven

själv trodde jag på Jaded och stöp i sista..så 16 kronor ar allt jag fick :)

8 C a m i l l a:

skriven

Trevligt med oplanerade, spontana dagar. :)

Maten här under såg urgod ut!

Jag skulle ju blogstoppa, men det gick ju inte så bra.

Kram och ha en skön söndag!

9 Carina:

skriven

Läst ikapp lite hod dig.....sååå söt din ankungar är, hoppas jag blir mormor snart också ;)

Är på väg ner på hundutställning en promenad väg ifrån oss....men så kom en regnskur IGEN ivägen :/

Kommentera här: