1 Susanne:

skriven

Godkväll!!!! ja det där var inte roligt att. Hur är det annars? här är det ingen skillnad. Ha en jätte bra kväll. Kram Susanne

2 Mija:

skriven

Ha ha, visst är den bra!! :)

Man blir glad av den..

3 Helena:

skriven

Haha....ja den tar jag till mig direkt.=)

Vilken tur att Baloo inte är någon stor och tung hund.....det underlättar säkert.

Om det måste till en operation så kan han kanske klara sig med den gamla varianten vilken är både ett enklare ingrepp och billigare.

Sköt om dig vännen!

Kram

4 Mormormu:

skriven

Bara två invändningar...



Överviktig, - medelålders!? Du?! INTE!!



Kram

5 Margaretha:

skriven

Tack !!!! Du har fått mig på toppenhumör !!! En sån

klok och sympatisk människa.

Kram på dig

Margaretha

6 Nettan:

skriven

Personligt inlägg till dig min vän på min blogg.



Ha ha !



kramiz

7 SOFFIE:

skriven

det låter ju bra det,

Hoppas du har det bra här är jag deppig å rymmer snart till nåt soligt land!

8 Nettan:

skriven

Haha, åhhh vad jag måste vara smart då:-)

Kommentera här: