Ny kille på plats

Inte till mig men till "muisarna".
;)
Nu hoppas vi på att kossorna gillar honom så det blir nya kalvar nästa vår.



En stilig kille, eller hur?

1 Carina:

skriven

Stilig kille ni skaffat, lär nog "damerna" gilla skulle jag tro ;-)

2 Åsa.S:

skriven

Mycket stilig! Blir säkert en massa kalvar till våren =)

3 Lena:

skriven

Vad är det för ras på nya tjuren?

Nej, dom rosa var lite käcka men jag kan ju se dom framför mig när man har skruvat på traktorn en gång eller två ;). Svarta ränder på låren efter att man dragit av fingrarna.

4 Lotta:

skriven

Vilken kille!!

Damerna ser lite nonchalanta ut, de vill nog inte visa hur nyfikna de egentligen är.

5 Sandra:

skriven

Hoppas på många små "muisar" till våren :)Lånar ni honom eller är ni delägare? Hade bra!

6 Maria:

skriven

Charmig muis :-)

klart det blir kalvar :-)



Kram

7 vanessa:

skriven

sv; så härligt:)!

ska vi följa varandra med bloglovin?

kram

8 Lillan:

skriven

God morgon hjärtat! Urtjusig är han:)

9 Lena:

skriven

Ahh, mysig ras =).

10 synne:

skriven

En mycket trevlig kille för damerna Mu skulle jag tro.

Hoppas han kommer trivas hos er nu då.

Kramen Synne.

Kommentera här: