Ny familjemedlem

Välkommen hem till oss lilla Tekla!









Den lilla sötnosen har redan hittat sig en sovplats...husses säng.
=)



1 Gabbi:

skriven

Men Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så söööööööööööööööööööt

2 Mormormu:

skriven

Men det var det sötaste jag sett!!!! Lyckliga du, - och husse som tydligen ska få mysa med lilla Tekla ikväll. Myspys!! (och vilka fantastiska foton)!

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Men åh, vilken sötnos!



Kram

4 my:

skriven

Åå är den er den godbiten?? Vill ha en sån...

5 Carina:

skriven

En liten Tekla i husses säng....såå go.

Jag som gissade på en hundvalp när jag läste överskriften ;)

6 Nettan:

skriven

Ahhhhh vilken liten goding! Bra val av sovplats;-)



Kram

7 C a m i l l a:

skriven

Alltså jag tycker ju att vår katt är bland det sötaste som finns, men er lilla katt var ju faktiskt lika söt! Gud så gullig!

KRAM!

8 Sandra:

skriven

Åhhh SÅ söt! :)

9 Carola:

skriven

Hon var fin! Din lilla Tekla. Nej lilla Ava är min dotters foderhund, så ja det är väl hennes då.

Jag ska nog överta hennes mor i september då hon nog inte ska ha fler valpar.

Har inte bestämt mej ännu riktigt. Ava är såååå lik sin mor!

10 Mormormu:

skriven

En fråga ifrån en anglofil till en annan..



Ser du "Älskarinnor"? Dramaserien på 4:an, gjort succé i England, och jag tror på den, tyvärr ett låångt hopp mellan del 1 och del 2, men det ger sig väl.



Kollar runt bland dina länkar, och jag förstår varför de bloggarna tillhör dena favoriter!



En ny värld har öppnat sig för mig :-)

11 MissyElliot:

skriven

Åh, sicken liten sötnos...

:-)

12 A:

skriven

Nämen vilken sötis =)



Tack för grattiset och jo.. Visst önskar jag att det kunde bli så men man har ju sina förpliktelser.



Kram

13 soffie:

skriven

ååå va söt min Nellie vill ha en katt så nu sa hon jag vill hem till din kompis mamma:O)

14 Lotta:

skriven

Jaha, där smälte jag...

15 Inger Maryissa:

skriven

Nämen....så otroligt gulligt.

Kan tänka mig ni är glada över den söta familjemedlemmen.

Ur-söta foton !

Kram

16 Karin (Albins mamma):

skriven

Nä men åh vilken underbart vacker liten sötnos :)

17 Emma-Pemma:

skriven

Gillade iaf "Syltan" bäst! ;)

18 Mia:

skriven

Helt underbar!

Kram

19 Jenny:

skriven

Åååhhh...jag sållar mej till "Ååååhhhh-gänget" här!



En sån liten Prinsessa!

Jag har ju också en sån där liten goding nu (kattunge) och inte ett skit blir gjort här hemma...

Ligger mest på golvet och leker numera...Hehe!



Lovis, heter min lilla sötis!

Kram, Jenny

Kommentera här: