Min lördag

I går var den en hektisk dag där det inte blev någon tid över för bloggen.

Dagen började med en auktion i grannbyn. Jag gjorde ett riktigt fynd som jag lovar att visa upp senare.




När vi kom hem från auktionen så var det bara att göra sig iordning för nästa tillställning, Gatufesten.
Vi åkte först över till våra kompisar M & S för lite "förvärmning" innan vi åkte in till stan.
Kvällens stora stund för mig var såklart Tomas Ledin.
Det blir ingen sommar utan hans låtar.
Konserten var såååå bra!!!
Fullt drag från första till sista låten och publiken kunde såklart alla låtarna så det var underbar stämning.



Idag är jag lite klen efter gårdagens bravader men det kostar ju att ligga på topp.
;)

Både huvudvärk...



...och ont i fötterna efter att ha blivit trampad på ett antal gånger under gårdagen.



Nu ska jag läsa lite bloggar...har en hel del att läsa ikapp...en perfekt sysselsättning för mig idag eftersom den kan utföras i ryggläge på altanen.

1 vicke:

skriven

ja, det är bra när man kan göra det på altanen

2 my:

skriven

Låter som en kul helg! Då mår man sådär- får va värt det :)

Spännade med auktionsfynd!

3 Nina:

skriven

Ajaj, stackars huvud och fötter :)

4 soffie:

skriven

roligt du har haft det

han har rätt Ledin sommaren är alldeles för kort vart tog sommaren vägen nu är det plötslig vanlig svensk sommar hos mej iallafall trist,

va roligt med auktion,

ha det bäst å hoppas huvud å fotvärken är bättre nu

5 Inger Maryissa:

skriven

Tack för svaret hos mig.

Och vad mysigt att er sista anka "fött" tre små ank-bebisar.

Hoppas verkligen de får vara ifred från räven och mården.

Kanske det inte går att stänga in ankor i ett hus över natten som man kan göra med hönsen i hönshuset ?

Nej, det skulle ankor nog inte gilla.



Kan tänka mig ni hade det trevligt på auktionen och konserten med Tomas Ledin.

Ha en fin fortsatt kväll och dag imorgon, trots att vädret har blivit bra mycket svalare.

Åtminstone här.

Kram

6 Carina:

skriven

Aktion biten du med ser jag....väntar på att få se dina fynd.

Så du har bara en anka kvar ;/

7 Åsa.S:

skriven

secondtime.blogg.se



Välkommen!! =)

Kommentera här: