Min lördag



Vilket härligt väder det var igår!
=)
Förutom de vanliga sysslorna här hemma så hann jag med både en stund i baden-baden med en bok och ett par timmar på sommarcafét babblandes med by-folket.
När middagen var avklarad här hemma så åkte A iväg för att fortsätta göra rundbalar och jag satte mig framför datorn för att läsa bloggar.
Hann inte läsa så länge förrän vår granne L ringde och ville bjuda på en kaffe-drink, det tackade jag såklart inte nej till.
Det slutade med att jag blev kvar där hela kvällen...A hämtade upp mig när han jobbar klart för kvällen.
Trevligt som sjutton var det!
Blev vin och någon drink också och det kännas idag...



Dagens plan är att bara ta de lugnt och ladda för kvällens Skärgårdsbuffé som ska avnjutas på Restaurang Piren.



Nu ska jag ge mig på blogg-läsandet igen.
1 Åsa:

skriven

Det låter som en trevlig lördag... då kan det ju vara värt det att vara lite bakis såhär på söndan!

2 Bella / Kronor:

skriven

Varsågod!

Jag gör det med nöje ;)

3 Mormormu:

skriven

Jag valde allt...



Skurade badrummet, började på boken, men gav efter för tröttheten ganska snart..



Trevlig söndag på dig, hälsa A

4 Nina:

skriven

Ja, lördagen var underbar.

5 Jenny:

skriven

Haha! En sådan T-shirt har jag haft!!!!

Och gissa var jag använde den????



På friskis & Svettis, så klart!



Ha en fin start på veckan nu!

Kram, Jenny

Kommentera här: