Måndag

Det är inte klokt vad veckorna går fort.
Idag har min tredje semestervecka börjat!!!
Här har vädret varit mest grått och trist så jag har gjort lite nytta här hemma genom att



och



Var iväg och färdigställde en ny beteshage till kossorna också.



Precis när jag började fundera över något att äta till middag så ringde våra grannar K & E och bjöd över oss på



Till efterrätten hade jag med en



som "piffades upp" med



Efter den måltiden var det bara en sak att göra...



Nu ska vi avsluta den här kvällen med en



1 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, det går verkligen fort. Tyckte du precis började din semester.



Perfekt att bli bjuden på mat.



Kram

2 Maria:

skriven

Jag började min semester idag :-) Skönt men jag vill ha sol och värme...



Den där tårtan och jordgubbar åt vi i fredags :-)

Kramen

3 HannahSthlm:

skriven

Fina bilder;)

KUL att du är med i min Yves Rocher-tävling!



Lycka til & Godnatt!

4 Vaniljis:

skriven

Tycker jag verkar vara en perfekt dag och du har ju haft guldväder på din semester. Lite skönt att det regnar oxå så man kan greja inne..;)

5 Tina:

skriven

Ja gud vad det rusar iväg nu...och man vill verkligen hinna göra mycket, nästa vecka bär det av mot S-vall så man även hunnit med det detta året med.

De blev att bo i centrum i år, vi har som sagt bott de senaste 2 åren på S. berget som har varit kanon bra..men nu ville kidsen bo mer i centrum.

Ha det gott!

Kram

6 Barnens Hjältar:

skriven

Ser ut som du haft en bra dag! Ja testa frozen yougurt om du har möjlighet. Jag gillar det jättemycket men inte säkert alla gör det :P

Finns inte så mycket att inte gilla iofs, smakar som mjukglass ungefär ..

7 tess:

skriven

Tror jag ska beställa taccos av maken när ja kommer hem de såg ju för gott ut på bilden... mmmmm.



Ha en fin tisdag //tess

8 josefina:

skriven

Vilken rolig damsugarbild =)

Kommentera här: