Kataloger

Redan innan vi kommit till mitten av sommaren så dimper dom ner i brevlådan, höst-och vinterkatalogerna.
Perfekt tidsfördriv när man sitter på jobbet på ett lugnt nattpass.
Jag har fått två kataloger.



Åker direkt i pappersinsamlingen...hittade ingenting jag ville ha.





För ovanlighetens skull så hittar jag en massa jag vill ha i H&M:s katalog.
Det är länge sedan jag handlade något där.
Undrar just hur storlekarna är...?

1 Eva Å:

skriven

H&m är små på storlekarna...

2 Vaniljis:

skriven

Jaa du, storlekar är svårt när man skickar efter. Ta en shoppingtur till H&M istället... ;)

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Själv skickar jag alltid katalogen i pappersinsamlingen och kollar alltid på nätet.



På HM beställer jag alltid en storlek större än normalt.



Kram

4 Helena:

skriven

Det är svårt att handla på postorder tycker jag.

Jag gillar att shoppa så jag håller mig till butiker som finns här.

Bra att få klämma och känna på det man ska köpa.

Ha en skön söndag vännen!

Kram

5 Camilla:

skriven

Ja det känns verkligen konstigt att kolla på höstkläder nu..nästan lite deprimerande..

Men ja, det fanns lite kul..och storlekarna i HM är småååååå

:-)

Kommentera här: