Hundra prinsar...



...i olika storlekar hoppade omkring på vägen när jag åkte hem.
Stannade inte för att pussa på en enda.
Tror dessvärre inte att jag  lyckades zick-zacka förbi alla...
1 Nettan:

skriven

Här har vi haft ett gäng i trädgården också.

Vi lyfte på en porslinsfigur och ut hoppade det en massa smågrodor ! Det var tydligen deras bo ! Ha ha !

2 Mormormu:

skriven

Måste erkänna att de inte är mina favoriter, de är så snabba och oförutsägbara.. Tror alltid de ska hoppa upp på just mig!

Mötte en S T O R padda ute en kväll, jag blev så himla rädd, jag skrek så hela grannskapet vaknade. Paddan (den stackarn faktiskt) blev nog rädd, han kissade litervis på fläcken..



Idag är det väder för både paddor och mask. Man kan säga att regnet Ö S E R ner!



Ha en bra fredag

3 Eva Å:

skriven

Jag tycker grodor är underbara, alla storlekar. När vi kom hem igår satt det en "bebisgroda" på bron vid grovéntren. Plötsligt hoppade den ner i en springa mellan bräderna, kunde inte sluta tänka på den stackaren som faktiskt satt fast där så jag blev tvungen att gå ut och gräva en stort dike längs med bron (ganska djup) så att han skulle ha en möjlighet att komma ut, Hans var väl inte så där jätteglad över mitt projekt...

4 matte:

skriven

Nä inte vill man pussa dem inte ;)

5 LillaNisse:

skriven

Du har väl redan din prins, är det inte honom du kallar A här i bloggen?

Kram

Kommentera här: