Det spritter i benen

Idag har A hägnat in återväxten som angränsar till hästarnas hage så att dom även kan få beta där.
Så här glada blir hästarna när dom får nytt bete och större hage.

=)







Önskar jag hade filmat, dom blir verkligen helgalna!!

1 Mija:

skriven

Åh, önskar att vi hade fått sett en liten filmsnutt.. Det är livsglädje det där. Jag fick alltid vara med när man släppte ut korna på grönbete när jag var liten, guud va de höll på. Hoppade och for som galningar över fälten.. ha ha.. ler vid minnet

2 Maria:

skriven

Kan tänka mig att hästarna blev glada, kan riktigt se det framför mig :-)



Ha en härlig fredag !

Kramen

3 Nettan:

skriven

Vad härligt det ser ut. Vi hade besök av tre små shettisar på tomten igår, dottern med ridkompisar.

4 Sandra:

skriven

=)

5 Lotta:

skriven

Drömde häromnatten att jag skule köpa häst igen. Men verkligheten är dessvärre en annan....

Kommentera här: