Det ser bra ut

Med tanke på det här inlägget så kollade jag precis mitt komp-och semester-saldo.

Saldo semesterdagar 20,14.
Innestående komptid 40,52.

1 synne:

skriven

Du ligger på plussidan där ser jag. Det är skönt kan jag tro.



Ja det är många bra serier på tvn nu. Undrar lite stillsamt varför de inte kan sända dessa på vintern när folk är INNE om kvällarna. På sommarna har man ju en massa annat skoj för sig än att sitta vid tvn.



Läser om eran mastiff. En riktig härlig hund. Kan nog trösta dig med att det finns riktligt med bärbuskar i hundhimmlen. Så hon har det bra där.



Dina söta små ankungar. Synd om den lille kraken som drunknade bara.

Muisarna har det gott på skogen tror jag. Bara de inte blir helt uppätna av myggen. För ni har väl en del av det där uppe....

Här är det bromsar. De är otäcka ena....



Så det gick bra att komma tillbaka på jobb med andra ord. Skönt det. Är alltid lite trist när semestern tar slut. Det är så lång tid kvar tills nästa gång.



Näe nu ska jag nog uppsöka sängen iallafall.

Kramen på dig.

Synne.

2 Nettan:

skriven

Du undrade om det var muggar som jag hade dekopagat.

Och det är det !

Muggarna kostar 25,- st så är du fortfarande intresserad så kan du maila mig din adress så skickar jag dom till dig !



kramiz och ha en jättebra dag !

3 LillaNisse:

skriven

Härligt att ligga på plus, bara möjligheten finns att ta ut lite ledighet då?

Kram

Kommentera här: