Blixtar och dunder...

...slog ut vårt internet i torsdags men nu fungerar det igen!
=)



Vad har hänt här sedan sist då??

I torsdags under ovädret var jag och min jobbarkompis A-S på en loppis-runda och jag gjorde lite fynd igen.
Sommartid så kryllar det av loppisar överallt...vissa hittar jag via annonser, annars är det bara att åka iväg och leta...dom "ploppar" upp där man minst anar det.

I går blev jag tvungen att åka till stan för att byta ut vårt modem och eftersom jag, som vanligt, hade en lång lista med ärenden också så passade jag på att beta av den SÅ NU ÄR  DEN TOM!!!
Vet inte när det hände sist...jag undrar hur länge det varar...?

När jag kom hem så blev det grillat och ett glas rött...kan man lessna på grillat tro?



Just nu känns det inte så.
=)

Nu ska jag läsa vad ni haft för er...såg att jag hade 260 olästa inlägg...får ta lite eftersom...
1 Tina:

skriven

Ja jisses vad det åskade....vi var på Bauhaus när det...syndafloden vräkte ner...och de var verkligen kvavt. Vi hade trevliga dagar...som jag sagt förr Sundsvall är verkligen en trevlig stad, därför återkommer vi nästan varje år.

Ha en skön lördag!

2 Åsa:

skriven

Vi skall grilla i dag... trots regnet. Det får bli elgrill på altanen! =)

3 kotten christel:

skriven

Inte tröttnar man på grillat inte;O)

4 Nina:

skriven

Denna åska... jag såg minsann att den var åt ditt håll... och mot Kovland till också. Ingen åska i stan dock.



Mmm... grillat... nu blev jag ju hungrig.

5 Mia:

skriven

Oj då har du lite att läsa :)

Kram

6 Ulla mitt i semestern:

skriven

Hoppas du hunnit läsa ikapp dig.

Önskar dig en go dag

7 ciara:

skriven

Oj!Ja,det var inte bara.Det tar tid det!

ja,åskan är förädisk,Hua!

loppis är alltid lika kulL

Ha det gott/Kram Ciara

8 my:

skriven

Ja kan man? Framåt slutet av sommaren brukar jag faktiskt göra det...:)

Och åska är mäktiga saker du! Må så gott kram

9 kats:

skriven

Nä man kan nog inte lessna på grillat :o) så gott så gott.



Sommarvädret är då verkligen ostadigt...suck med stort S...



må gott

10 Bella / Kronor:

skriven

Hej!

Ville bara säga att din blogg är jätte söt :)

Hoppas allt är bra med dig, kram Bella.

11 Anonym:

skriven

=)

Kommentera här: