Blir jag aldrig nöjd?



Igår längtade jag efter moln så att det skulle bli lite skugga och svalka en stund.
Idag när det är molnigt och regn så vill jag att solen ska komma.
Konstigt hur jag är....

Dagen idag har spenderats med att plocka lite ogräs, fixa lite i växthuset, läst, hälsat på en granne och varit på sommarcafét och lunchat...en lugn och bra semesterdag alltså.
Nu regnar det här så jag ska lägga mig på altanen och se ett avsnitt av City Akuten.

Det är härligt med semester!!!
=)


1 vivan:

skriven

Ha det så gott och bäst!

Njut!!!

Kramen!

2 my:

skriven

Ja njut ni som har det! :) Själv njuter jag extra mycket av kvällar och helger!

3 Anna:

skriven

Klart det är skönt att kunna göra vad man vill, inte behöva ta hänsyn till väckarklockor etc. Jag längtar oxå efter regn, fast vi fick lite idag, men det får gärna komma mer.

4 A:

skriven

Du är inte ensam om att vara så konstig =) Vill ju också ha både värmen och moln och svalka... Varför kan det inte finnas något "lagomväder"???

Ha det fint i alla fall....

Kram

Kommentera här: