Äntligen!!



Sol idag!
=)

Nu får jag kanske användning av mina nya favoritprodukter igen.





Självklart finns en plan B också.
;)

1 Lena:

skriven

Visst blev man glad när solen tittade fram igen =)

2 my:

skriven

Ja idag har jag inte sett mkt sol...tar nog produkten längst ner :)

3 Mormormu:

skriven

Själv kör jag numera med solhatt eller keps...Känns ovant, men av nöden tvunget att skydda skallen ett tag!



Även här har solen visat sig, och genast känns allt sååå mycket bättre!



Kramar

4 Camilliondollar Baby:

skriven

De två översta står i mitt skåp också, tänkte införskaffa den rosa bodybuttern sen.



Kram

5 soffiee:

skriven

mmm sol så underbart!!!

6 Bjorne:

skriven

Jättegott att solen tittar fram igen och jättekul du hör av dig,trodde du slutat blogga,och tar gärna hand om din häck,säg bara till när och var,hihi,ha så bra kram.

7 synne:

skriven

Alltid bra med flera planer.

Här har den gula varma saken visat idag. Det var på tiden. Men det är nog regn på gång iallafall. Det är stora grå/svarta moln på himlen.

Kramen Synne.

Kommentera här: